شماره وکیل برای مهاجرت

مهاجرت

همه می توانند و شایسته این هستند که شیوه زندگی خود را ارتقا دهند و از بهترین کیفیتی که برای یک زندگی متعادل و آرام انتظار می رود، بهره مند شوند. برای تحقق این رؤیا، سالانه هزاران نفر برای مهاجرت به کانادا و سایر نقاط جهان به دفاتر مهاجرتی مراجعه می کنند. بنا برگزارش سازمان ملل متحد در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۲۷۲ میلیون مهاجر بین المللی در سراسر جهان وجود داشته است. این مقدار حدود ۵/۳ درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهد. این عدد نشان دهنده افزایش تعداد مهاجران حدود ۳۶ میلیون نفر از سال ۱۹۹۰ است. تخمین زده می شود که از این تعداد مهاجر چیزی در حدود ۶۰ درصد مهاجران به کشورهای توسعه یافته نقل مکان کرده باشند.

در صورتی که تمایل داشته باشید، می توانید از مجموعه حقوقی آریا  وکیل مناسب مهاجرت را درخواست کنید. ما به شما زبده ترین وکیل ها را در شهر مشهد معرفی می کنیم. برای دسترسی به اطلاعات تماس با ما کلیک کنید…

وکیل مهاجرت در مشهد
وکیل مهاجرت در مشهد

 

مهاجرت چیست؟

مهاجرت شامل جابجایی افراد از کشور خود به کشور یا منطقه ای میزبان که بومی آن نیستند می باشد. در مهاجرت عوامل اقتصادی خاصی، از جمله تمایل دستیابی به نرخ دستمزد بالاتر، بهبود سطح زندگی، داشتن فرصت های شغلی بهتر و تحصیل نقش دارد. عوامل غیر اقتصادی نیز در این مهم قابل توجه هستند که شامل ترک کشور به دلیل آزار و شکنجه، پاک سازی قومی، نسل کشی، جنگ، بلایای طبیعی و کنترل سیاسی (به عنوان مثال، دیکتاتوری) می شوند.

به طورکلی، صرف نظر از این دلایل، مهاجران برای بهبود زندگی خود به کشور دیگری نقل مکان می کنند. مهم نیست که دلیل مهاجرت چیست، مهاجرت چهره جدیدی از زندگی و فرصت های رشد بیشتری را نسبت به آنچه در وطن خود در اختیار داشتند پیش روی مهاجران قرار می دهد. موفقیت در یک کشور جدید تضمین شده نیست و اغلب به سختی و فداکاری نیاز دارد، اما بسیاری از مهاجران مایل اند برای افق پیش رویی بهتر برای خود و خانواده اشان ریسک کنند.

اولین قدم برای مهاجرت چیست؟

بسیاری آرزوی مهاجرت به کانادا را در دل می پرورانند. این افراد بی شک برای مهاجرت بسیار تحقیق کرده اند اما به دلیل پراکندگی و حجم بالای اطلاعات مربوط به مهاجرت ممکن است در شناخت و برداشتن اولین قدم دچار سردرگمی شوند که امری بسیاری طبیعی است.

در وهله اول برای تحقق این آرزو باید اولین قدم را محکم برداشت. نخستین گام در مسیر مهاجرت، شناخت صحیح مسیرهای مهاجرت و داشتن دانش و اطلاعات کافی است. اطلاعات کافی مانع رویا پردازی می شود و کمک می کند تا شما به عنوان مهاجر باورهای درستی از پروسه مهاجرت داشته و نسبت به ریسک های مسیر مهاجرت کاملاً آگاه باشید. همچنین مهاجرت مستلزم برنامه ریزی دقیق و پشتکار است. شاید برای رسیدن به آرزوی مهاجرت به کانادا، نیاز باشد مدت طولانی به سختی تلاش کنید و تا مدت ها مجبور شود به سختی امورات خود را بگذرانید. همچنین در صورت عدم موفقیت نباید ناامید شوید. ناامیدی حاصلی جز به باد رفتن آرزوی مهاجرت برای شما نخواهد داشت.

به جای ناامیدی و پا پس کشیدن از مسیر مهاجرت باید مسیرهای جایگزینی را برای رفتن مد نظر داشته باشید. برنامه ریزی مانع از تلاش بیهوده و بدون نتیجه می شود. در کنار برنامه ریزی تلاش برای آموزش نیز امر بسیار مهمی است. این بخش را بسیار جدی بگیرید. در صورتی که قصد مهاجرت به کانادا را دارید و قرار است در کشور دیگری زندگی کنید باید مهارت قابل توجهی داشته باشید. باید به کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید ثابت کنید که عنوان یک مهاجر هزینه های شما سربار آن کشور نخواهد شد. در حقیقت، کشور پذیرنده باید از این نکته مطمئن شود تا بتواند روی تبعه ی خارجی سرمایه گذاری کند.

و در آخر بهترین راه برای کسب اطلاعات و یافتن مسیرهای مهاجرتی صحیح به دوراز رویاپردازی تماس با وکیل مهاجرتی است. موسسه مهاجرتی ایلیا با سال ها تجربه و بیش از هزار پرونده موفق برای برداشتن اولین گام برای تحقق این هدف در کنار شماست. تمام رویاهای مهاجرت شما می توانند با برداشتن گام اول محقق شوند – پس چرا صبر کنید؟

نحوه استعلام مشاور یا وکیل مهاجرت کانادا:

سوالات متعددی درباره وکیل مهاجرت وجود دارد که سعی می کنیم به تمامی آنها پاسخ دهیم…

* بسیار دقت داشته باشید که یک مشاور، وکیل مهاجرتی معتبر یا شرکت مهاجرتی معتبر، باید مجوزهای کشور مبدا و مقصد را به صورت همزمان داشته باشد (نه صرفا یک شرکت ثبت شده با تصویر روزنامه رسمی، اعضای شرکت و یک کد ثبت شرکت) باید مجوز رسمی با کد پیگیری داشته باشد. مجوز با ثبت شرکت بسیار متفاوت است!

* شرکت مهاجرتی معتبر در کشور ایران؛ باید مجوز وزارت کار یا وزارت علوم داشته باشد و در کشور کانادا مجوز اداره مهاجرت ICCRC/RCIC، به طور همزمان، بنام شخصی که قرارداد را امضا میکند، فعال و معتبر باشد.

اما اگر با شرکتی وارد قرارداد شده اید، که یکی از این مجوزها را ندارد، باید بدانید که قرارداد شما در یکی از این دو کشور معتبر نیست و اگر شخص یا شرکت مذکور در هیچ کدام از کشورها مجوز ندارد و یا شرکت ثبت شده ی خود را در ایران به نام مجوز فعالیت معرفی می کند و مدعی هزاران پرونده موفق است! تکلیف مشخص است و تصمیم با شماست…! (داشتن دفتر شکیل، صفحه اینستاگرام با فالوور زیاد، نیروی انسانی و وعده های تضمینی ویزا، نشان از تبلیغات قوی است اما تبلیغات اعتبار یک شرکت مهاجرتی نیست…)

به صورت کلی، تعداد شرکتهای مهاجرتی معتبر، که در کشور ایران مجوز وزارت کار یا وزارت علوم دارند و در کانادا (بدون واسطه) مجوز اداره مهاجرت (RCIC/ICCRC) به صورت همزمان دارند، بسیار کم است و تعداد شرکتهایی که مجوزی ندارند و صرفا یک شرکت ثبت کرده اند (یا حتی گاها ثبت شرکت را هم ندارند!)، سایت و صفحات اجتماعی دارند، تبلیغات گسترده دارند، بسیار زیاد است. (حتما استعلام کنید که مجوزشان از کجاست).

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین راه برای مهاجرت به کانادا هستید؛ می توانید صفحه مهاجرت کانادا را مطالعه فرمایید.

لازم به ذکر است که‌ دفتر مهاجرتی فعال ما، در ایران، دارای مجوز وزارت کار است (که در استان گیلان به نام کاریابی بین المللی مهیار ثبت شده) و دفتر مهاجرتی ما، در کانادا، دارای مجوز رسمی از اداره مهاجرت کاناداست و تمامی قراردادهای ما توسط یکی از خوش نام ترین مشاورین، و وکلای رسمی مهاجرت کانادا (آقای مهیار حلاج پور)، امضا و تایید می شود. (یعنی قرارداد شما در هر دو کشور کاملا رسمی و قانونی ست). اگر میخواهید راجع به سوابق و مجوزهای ما، بیشتر بدانید، صفحه درباره موسسه مهاجرتی ما را مطالعه بفرمایید.

آموزش استعلام وکیل مهاجرت؟

چطور می توان مطمئن شد، شخصی مشاور یا وکیل قانونی مهاجرت به کاناداست (استعلام مشاور یا وکیل مهاجرت کانادا):

یک راه بسیار ساده برای استعلام یک مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت کانادا این است که به لینکی که در ادامه مطلب عنوان شده مراجعه کنید و با وارد کردن اسم و فامیل، شماره پروانه یا نام شرکت وکیل مورد نظر، تاییدیه اداره مهاجرت کانادا را دریافت کنید.

اگر اسم شخص در لیست ICCRC (شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا) نباشد؛ فرد مورد نظر، وکیل یا مشاور رسمی مورد تایید کانادا نیست و ممکن است فقط در کشور خودش وکیل دادگستری باشد یا مدیر یک شرکت یا موسسه حقوقی که خود را وکیل رسمی مهاجرت کانادا معرفی می کند یا ادعا دارد که همکار یک مشاور یا وکیل رسمی ICCRC در کاناداست (اگر هر گونه قراردادی را با ایشان امضا کنید، قرارداد شما در کانادا هیچ اعتباری ندارد)!